← Durant el curs | Models de missatges →
Els docents us han de fer arribar un esborrany de l'acta d'avaluació perquè les reviseu i valideu, i hi heu d'indicar, si escau, les esmenes que calgui fer-ne. Quan l'acta estigui correcta, heu d'avisar el docent que, un cop passat el termini establert per rebre reclamacions, ja podrà remetre-la al responsable d'edició que correspongui.
Us proporcionem un exemple d'acta d'avaluació per si necessiteu fer-lo arribar als docents (o per a vosaltres, per fer-ne la revisió).
A la part superior de l'acta hi han de constar aquestes dades:
Les actes definitives han d'estar en format PDF i signades electrònicament. Si no es disposa de signatura electrònica, cal escanejar l'acta signada, que és la que s'ha d'enviar als responsables de les edicions. No cal remetre l'acta en paper.
Recordeu-los també que no és permès enviar fitxers amb dades personals per correu electrònic!
En alguns cursos s'ha afegit un camp o element de qualificació anomenat "Resultat del curs (Certificació)". Aquest camp està vinculat a una escala amb tres valors: No apte/ta, Apte/ta i No presentat/ada.
Els valors No apte/ta i Apte/ta s'assignen automàticament als alumnes en funció de la qualificació final assolida per cadascú —és convenient, però, comprovar que funciona correctament en tots els casos;-). Ara bé, el valor No presentat/ada no es pot calcular ni automatitzar. Així doncs, els tutors han d'assignar-lo manualment. Els tutors disposen a la seva guia d'un apartat específic on s'explica com funciona aquest camp i com han d'assignar manualment els no presentats. Adreceu-los allà si us comenten que tenen dubtes.
Si s'ha incorporat aquest element al llibre de qualificacions del curs, doncs, heu de visibilitzar-lo un cop tots els docents hagin inclòs totes les qualificacions al curs. Teniu instruccions sobre com ocultar i visibilitzar aquest element. No cal visibilitzar el valor total del curs.
Un cop visibilitzat l'element, cal que publiqueu un missatge en què indiqueu als alumnes que el resultat del curs és visible i el poden consultar, al Tauler del professorat.
Recordatori als docents que incorporin possibles millores al curs per a pròximes edicions en l'espai corresponent (el fòrum Espai de millores). Es pot anar fent durant el curs, especialment si apareixen incidències que clarament s'han de millorar per a edicions següents, però no és sobrer fer un recordatori al final perquè, un cop vista la totalitat del curs, els tutors que ho vulguin proposin qüestions a millorar (que posteriorment seran valorades amb els autors del curs per decidir si es tiren endavant o no).
Els DAV i els responsables del curs (personal tècnic de l'EAPC) també poden afegir-hi propostes de millora, si escau.
El DAV ha d'elaborar i emetre l'informe final del curs, un per edició, que ha de contenir la informació següent:
Finalment, cal ocultar el curs un cop ha transcorregut el termini establert i s'ha informat l'alumnat a través del missatge institucional de finalització el darrer dia de curs, al punt 3 del qual els indiqueu la data límit en què podran accedir-hi (normalment un mes des de la data en què es tanca el període de reclamacions relatives a les qualificacions).