Missatge 5. Missatge sobre l'elaboració de l'acta d'avaluació (del DAV als docents)

Abans de finalitzar el curs, cal publicar un recordatori sobre com elaborar l'acta al Punt de trobada del professorat.

Per tal d’elaborar l’acta d'avaluació convé que recordeu els aspectes que s’esmenten a continuació.

El criteri d'aprofitament del curs segons l'EAPC és l'obtenció d'un mínim de 65% de la puntuació total. Per tant, en la mesura que sigui possible, s'haurien d'evitar els no aptes amb notes tocant al 65 (com ara 64 o 63). És a dir, per anar bé, un alumne que hagi de suspendre ho hauria de fer de manera clara.

Passes per fer l'acta:

Curs sobre ……

Edició: …..

Codi aul@: ……/any-edició

Dates:del …. al …..

Professors: xxxxx xxxxx xxxxxxx i xxxx xxxxxx xxxxxx

Elimineu del full de càlcul aquelles informacions no rellevants per a l'acta: les columnes de les activitats del TFE, les dades personals dels alumnes com adreces electròniques i NIF. Recordeu que els alumnes que s'han donat de baixa no consten a l'acta.

En aquells cursos que disposen del camp de Qualificació final amb el desplegable d'APTE/NO APTE/NO PRESENTAT/NO PRESENTADA: haureu d'emplenar aquest camp al full de qualificacions de l'aula virtual, prèviament a l'exportació de les qualificacions. Així us estalvieu crear la columna corresponent a l'EXCEL amb les qualificacions. Una altra avantatge de disposar d'aquest camp al full de qualificacions del moodle és que els alumnes poden consultar la qualificació final a l'aula virtual.

Recordatori de dates (comentades també als alumnes):

Seguim,