Abans de finalitzar el curs, cal publicar un recordatori sobre com elaborar l'acta al Punt de trobada del professorat.
Per tal d’elaborar l’acta d'avaluació convé que recordeu els aspectes que s’esmenten a continuació.
El criteri d'aprofitament del curs segons l'EAPC és l'obtenció d'un mínim de 65% de la puntuació total. Per tant, en la mesura que sigui possible, s'haurien d'evitar els no aptes amb notes tocant al 65 (com ara 64 o 63). És a dir, per anar bé, un alumne que hagi de suspendre ho hauria de fer de manera clara.
Passes per fer l'acta:
Curs sobre ……
Edició: …..
Codi aul@: ……/any-edició
Dates:del …. al …..
Professors: xxxxx xxxxx xxxxxxx i xxxx xxxxxx xxxxxx
Afegiu una columna nova anomenada "QUALIFICACIÓ FINAL", on haureu d'especificar si la persona és APTA / NO APTA, és a dir, si ha assolit els coneixements mínims requerits perquè es pugui emetre el certificat corresponent, si és el cas. En aquesta columna hi indicareu també si hi ha algun alumne NO PRESENTAT/ADA: els NO PRESENTATS són aquells que tenen "0" punts a la puntuació final perquè no han lliurat cap activitat.
Elimineu del full de càlcul aquelles informacions no rellevants per a l'acta: les columnes de les activitats del TFE, les dades personals dels alumnes com adreces electròniques i NIF. Recordeu que els alumnes que s'han donat de baixa no consten a l'acta.
En aquells cursos que disposen del camp de Qualificació final amb el desplegable d'APTE/NO APTE/NO PRESENTAT/NO PRESENTADA: haureu d'emplenar aquest camp al full de qualificacions de l'aula virtual, prèviament a l'exportació de les qualificacions. Així us estalvieu crear la columna corresponent a l'EXCEL amb les qualificacions. Una altra avantatge de disposar d'aquest camp al full de qualificacions del moodle és que els alumnes poden consultar la qualificació final a l'aula virtual.
Cal que envieu l'acta en paper signada al responsable de la vostra edició per correu intern (o correu postal) o bé enviar-la per correu electrònic signada electrònicament (la signatura electrònica s'ha de veure quan s'imprimeixi). Si l'envieu en paper, trameteu també per correu electrònic el full de càlcul amb les qualificacions i així els responsables d'edició podran anar emetent els certificats mentre els arriba l'acta signada que han d'incloure a l'expedient. RECORDEU d'esperar a la finalització del període de reclamació establert (5 dies naturals des de les qualificacons definitives) per signar i lliurar l'acta definitiva al responsable de l'edició (en paper o en versió electrònica en format PDF). Si me la lliureu abans a mi (DAV), la podré validar.
Recordatori de dates (comentades també als alumnes):
10 dies naturals des de la finalització del curs per incloure els comentaris i qualificacions.
5 dies naturals per lliurar reclamacions.
l'aula restarà oberta durant un mes (o segons el curs si té transferència).
Seguim,